fbpx O ePac: Niskie Minima, Szybka Realizacja | Druk Cyfrowy Na Folii | Woreczki Strunowe | Doypacki

Misja i historia firmy

Jak rozpoczynaliśmy naszą działalność

Celem założycieli firmy ePac było zapewnienie lokalnym firmom – producentom wymagających opakowań towarów konsumpcyjnych – możliwości konkurowania z dużymi markami posiadającymi doskonałe opakowania. Naszymi klientami są głównie lokalne małe i średnie firmy oferujące produkty szybkozbywalne (FMCG), z których wiele zajmuje się tworzeniem naturalnych i innowacyjnych produktów konsumenckich. Od otwarcia naszego pierwszego zakładu produkcyjnego w 2016 roku, nasza misja jest prosta – pomagać małym markom w uzyskaniu pozycji rynkowej do niedawna zarezerwowanej dla dużych marek, tworzyć wartość dla społeczności stanowiących nasze środowisko i przyczyniać się do budowania bardziej zrównoważonej gospodarki opartej na zasadzie obiegu zamkniętego.

Podstawowe wartości ePac

Zapewnić doskonałą obsługę klienta

Pomagać naszym klientom rozwijać się

Wspierać lokalne przedsiębiorstwa i służyć lokalnym społecznościom

Tworzyć zrównoważone rozwiązania dla środowiska

Założenia Epac Flexible Packaging

Filozofia ePac Flexible Packaging opiera się na założeniu, że nowa technologia cyfrowa znacząco zmieni modele usług i produkcji, które od dziesięcioleci służą branży opakowań z tworzyw sztucznych. System ePac, założony w 2016 roku z wizją świadczenia usług dla małych i średnich przedsiębiorstw, jest oparty na technologii i skonstruowany tak, aby zapewnić naszym klientom szybki i łatwy sposób zakupu opakowań foliowych produkowanych według ich indywidualnych specyfikacji.

Oferując konkurencyjne cenowo produkty w partiach o małym i średnim wolumenie i terminach realizacji zamówień wynoszących 10-15 dni roboczych, ePac jest pierwszym dostawcą działającym w 100% w oparciu o najnowszą technologię szerokowstęgowego druku cyfrowego – HP Indigo 20000. Nasza platforma produkcyjna jest zoptymalizowana pod kątem zapewnienia klientom doskonałej usługi. Dzięki niej ePac realizuje niestandardowe projekty w wysokiej rozdzielczości z zastosowaniem technologii druku danych zmiennych, eliminując koszt klisz poligraficznych. W ten sposób oferujemy klientom możliwość druku według indywidualnych specyfikacji, pozwalając im uniknąć kosztów powstających w związku z tworzeniem się nadmiernych zapasów opakowań i utratą ich wartości rynkowej.

Obecnie ePac ma swoje oddziały w Wielkiej Brytanii, Stanach Zjednoczonych, Kanadzie i Indonezji, a ekspansja geograficzna naszej firmy postępuje nieprzerwanie.

Nasza historia

(od lewej): Carl Joachim, Jack Knott i Virag Patel

Wizja firmy ePac narodziła się w 2013 roku, kiedy jej założyciele, Jack Knott, Carl Joachim i Virag Patel, poczynili tę samą obserwację: proliferacja SKU, zapotrzebowanie na krótsze terminy realizacji i niewielkie minimalne wolumeny zamówień wzrastały i nie zapowiadało się, że ten trend ulegnie zmianie. Co więcej, branża opakowań nie była w stanie zaspokoić potrzeb małych i średnich przedsiębiorstw. W międzyczasie dzięki nowym urządzeniom producenci opakowań z tworzyw sztucznych sukcesywnie zwiększali moce produkcyjne, aby obniżyć ceny jednostkowe i zaspokoić potrzeby dużych dostawców produktów szybkozbywalnych. Proces ten wiązał się ze zwiększeniem minimalnych wolumenów zamówień przy czasie realizacji zamówień pozostającym na poziomie 6-8 tygodni. Zaintrygowani sytuacją na rynku założyciele firmy zaczęli zastanawiać się nad tym, czy druk cyfrowy mógłby rozwiązać niektóre z tych problemów.

W 2014 roku Wydział Komunikacji Graficznej Politechniki Kalifornijskiej zaoferował pomoc Jackowi, Carlowi i Viragowi w prowadzeniu zogniskowanych wywiadów grupowych i badań rynkowych nad wpływem innowacji technologicznych na opakowania. To właśnie wnioski z tych działań przekonały trójkę założycieli ePac, że na rynku istnieje rosnące zapotrzebowanie na możliwości, jakie może zapewnić druk cyfrowy.

Tak się złożyło, że w tym samym czasie firma HP testowała swoją najnowszą cyfrową maszynę drukującą Indigo 20000. Nasi założyciele, we współpracy z firmą Emerald Packaging, zbadali różne możliwe strategie i zdecydowali się na model biznesowy zakładający zawężenie obszaru specjalizacji oraz innowacyjność. Od samego początku uważano, że firma ePac może zmienić rynek opakowań elastycznych.

W 2015 roku powstało przedsiębiorstwo ePac, a w kwietniu 2016 roku w Madison – w amerykańskim stanie Wisconsin – rozpoczął działalność pierwszy oddział firmy. Zgodnie z przewidywaniami grupy w ciągu zaledwie kilku miesięcy na rynku zaczął rozwijać się popyt na ofertę ePac, zakładającą krótkie terminy realizacji zleceń i niewielkie partie wytwarzanych produktów. Niedługo potem oddział w Madison zyskał dodatkowe moce produkcyjne, a wraz z pojawieniem się nowego zakładu, w mieście Boulder w stanie Colorado, rozpoczęła się ekspansja firmy w USA.

Obecnie ePac współpracuje z markami o różnej skali działalności, pomagając im w osiągnięciu lepszej pozycji na rynku. Nasze oddziały w Stanach Zjednoczonych, Kanadzie, Wielkiej Brytanii i regionie Azji i Pacyfiku pozwalają nam sprawnie nawiązywać relacje z klientami i dostarczać im nasze usługi w ich lokalizacjach geograficznych.

BOOST YOUR HOLIDAY REVENUE

WITH UNIQUELY PRINTED PACKAGING

Set yourself apart this holiday season with packaging as unique as your brand. Click below to learn how to attract more customers and increase seasonal revenue with Mosaic technology. 

Holiday-Pouch-Mockup-Grid - FINAL